by - maaliskuuta 12, 2019

Moi!


Tervetuloa mun sims aiheiseen blogiin. Oon YouTubesta tunnettu pelitubettaja Nedde!

Oon pienestä pitäen tehnyt blogeja ja omia nettisivuja. Into tähän touhuun on taas kasvanut ja ajattelin toteuttaa luovuuttani sims blogin muodossa. En tiedä päivitänkö tätä kuinka aktiivisesti, mutta ajattelin koota tänne koodeja, pelivinkkejä ja kuvia mun sims perheistä. Olis ehkä myös kiva tehdä jotain sims tarinoita tai sarjakuvia. Mitä mieltä ootte? :D

Blogeja oon tehnyt viimeksi 9-vuotta sitten, joten taidot saattaa olla hieman ruosteessta tän kanssa. Toivottavasti pidätte tästä blogista ja otatte seurantaan! :)


You May Also Like

39 comments

  1. Kiva että teet tällaista Blogia luen varmasti sun videoiden ohessa ❤️😁

    VastaaPoista
  2. Jee tästä tulee carmasti hyvä!!

    VastaaPoista
  3. Kiva kun teit Blogin ❤️❤️
    Täällä on varmasti kivoja juttuja😀😀

    VastaaPoista
  4. Kiva!Katon varmasti sun videoita ja sun blogeja yms.❤

    VastaaPoista
  5. OMG! Mä oon miettiny et voisit pitää blogii simssist

    VastaaPoista
  6. Kuulostaa kivalta ja myös näyttää siltä

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Tuol jossain sivussa on semmonen kohta kun lue, sitä kautta pääsee "tilaamaan"

      Poista
  8. Tosi kiva kun alotit sims blogin😘💓

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi! En ole ikinä ennen lukenut blogeja mutta ehkä pitäisi alkaa! Ne sarjakuvat ja tarinat vaikuttaa todella hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee :) Mietin kun oon pienenä tehnyt semmosia tarina nettisivuja niin olis jotenkin kiva taas kehitellä jotain semmosta :D

      Poista
  10. Laitatko aina videon tietoihin tän sun blogin? Tosi kiva kun teet tällässeen, oon seurannu sua siitä asti ku teit Deliwienin kaa niitä Build Battle videoita! Oot ihana! 💖💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo laitan! :) Ja kiva kuulla et niin pitkää! :D

      Poista
  11. Tosi kiva idea kyl!�� Ei muuta kuin seurantaan��

    VastaaPoista
  12. Tännehän sä voit tallentaa esim. Jeminan tarinan💖(jos se siis oli Jemina)

    VastaaPoista
  13. Tää on ihana 😍😍 kumpi muuten on parempii, kimppapuuhaa vai duunipäivä

    VastaaPoista
  14. Mä seuraan sua tubessa. ❤️😃Oot paras

    VastaaPoista
  15. Oot ihanan pirteä aina tubessa !! Kukaan muu suomalainen sims 4 tubettaja ei oo tehny tällaista. ❤️❤️🤗 Seuraukseen ehdottomasti menee! Ja oot niin kaunis💖💖

    VastaaPoista
  16. Ja kun en pysty kommentoimaan sun videoita niin ne on aina ihanan positiivisia,ihania ja pirteitä🤗

    VastaaPoista
  17. En oo ikinä ennen lukenu blogeja mutt ku näin rän nii olin heti sillee ett haluun alkaa lukee tätä ku itekki pelaan simssii ni tästä voi saada inspistä❤️ Näyttää tosi kivalta tää sun blogi😍❤️

    VastaaPoista
  18. Siis omg oon niinku tosi tyytyväinen ja onnellinen kun teet tälläsen blogin. Mä oon aina miettinyt et vois lukee jotain blogii mut ei oo tullu mitään kivaa vastaan. Mutta nyt mä voin lukee jotain blogia joka oikeesti kiinnostaa mua :)

    VastaaPoista
  19. Mul on sims mut en osaa oikein rakentaa katon paljon sun rakennus videoit

    VastaaPoista
  20. Oot paras tubettaja en tiiä kauheesti koodeja tästä tulee hyvä blogi varmasti

    VastaaPoista
  21. Nedde jos et tekis videoita niin olisin sutullinen mutta onneks teet😀

    VastaaPoista
  22. Moi olis mukava et pelattais yhes forttii mun nimi on juulia ja löytää rauno mikael se on mun isän käyttis oot paras💗💗

    VastaaPoista
  23. Tää on varmasti hyvää vaihtelua youtube videoiden parissa :) kirjotan ite myös sims aiheista blogia. Odotan innolla uusia tekstejä sulta :)

    VastaaPoista
  24. Ööö... Nedde voitko kertoa mikä stuff pack olis parhain kun mulla on pyykkipäivä ja pihakamaa?

    VastaaPoista