by - maaliskuuta 17, 2019

Moikka vaan kaikillee!

Multa kysytään tosi usein mitä lisäosia suosittelen. Ajattelin tässä postauksessa kertoa mun tän hetken lemppari lisäosat. Listaan alle yhden Expansion-, Game-, ja Stuff Packin.

Ehdoton suosikki on Kohti kuuluisuutta Expansion Pack. Lisäosa maksaa normaalisti 39,90€.
Tarkoituksena on kohota kuuluisuuteen tekemällä erilaisia toimintoja. Kuuluisuutta saa kerättyä monella eri tavalla. Ensimmäiseksi suosittelen näyttelijän uralle siirtymistä. Lisäosassa pääsee töihin mukaan ilman duunipäivä lisäosaa, joka on suuri plussa! Ensin sim käy koekuvauksissa, jonka jälkeen saattaa saada näyttelijän roolin. Näyttelijän keikkoja on paljon, joten tekeminen ei lopu kesken!

Kuuluisuutta saa myös striimaamalla, videoiden tekemisellä, simstagramin ylläpitämisellä ja musiikin tekemisellä. On siis paljon eri vaihtoehtoja raivata polku tähteyteen. Lisäosassa ansaitaan julkisuuspisteitä joiden avulla voidaan ostaa erilaisia hyötyjä. Voit esimerkiksi saada fanikirjeitä, yrityksiltä erikoisjuomia yms. Lisäosassa on hauskoja ja oikeastaan aika ärsyttäviä piirteitä, joita ilmenee julkisuuden myötä. (Hyviä ja pahoja)

Tykkään myös todella paljon lisäosan tavaroista ja siminluonnin hiukset ja vaatteet ovat ihania. Jos lisäosa houkuttelee, suosittelen katsomaan mun YouTube kanavalta esittelyvideoita lisäosasta.




Game Packeista lempparin valitseminen on haastavampaa. Hetki sitten julkaistiin lisäosa StrangerVille. Tykästyin lisäosaan samantien. Lisäosassa ideana oli siis tutkia uuden kaupungin mysteeriä. Tarinan pystyi kuitenkin pelaamaan läpi about 3 tunnissa, eli pelattavaa ei sinäsä ole paljoa. Tavaroitakaan en tule normaalisti pelatessa käyttämään, mutta siminluonnissa hiukset. Täydellisyyttä!




Suosittelen itseasiassa Game Packeista eniten Viidakossa lisäosaa. Lisäosa maksaa normaalisti 19,90€. Tässä aukeaa uusi ihmeellinen viidakko maailma Selvadorada. Viidakossa simit seikkailevat villissä luonnossa. Luonnon armoilla oloon kannattaa varautua ostamalla torilta erilaisia tarvikkeita. Viidakkoveitset ovat tärkeitä, jotta pääset etenemään maailmassa. Saatat löytää myös temppelin, jonka tutkimiseen kuluu aikaa.




Stuff Packeista mun lemppari on ehdottomasti Pyykkipäiväkamaa. Lisäosa maksaa 9,90€. Rakastan sisustaa kylpyhuoneita käyttäen tän lisäosan tavaroita. Väriteema on aivan ihana. Tavarat ovat talonpoikaishenkisiä ja vaatteet mökkimäisiä. Itse en paljoa pyykinpesusta välitä simssissä, sillä sitä joudun oikeassakin elämässä usein tekemään.. Mutta sisustuksen kannalta tämä lisäosa on todella kiva.




Mitkä on sun lemppari lisäosia ja mitä seuraavaksi haluaisit? :) Kiitos kun luit, toivottavasti liityt lukijaksi ja oot jatkossakin kiinnostunut mun blogin sisällöstä.

You May Also Like

27 comments

  1. Vastaukset
    1. Mä pelaan pleikalla joten mulla ei oo streinser ville tai miten se kirjotetaa mutta se kohti kuuluisuutta ja kissat ja koirat

      Poista
  2. Mun on : Kimppapuuhaa
    Kylpyläpäivä
    Pyykkipäivä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kimppapuuhaassa tulee kyl tosi kivoja tavaroita :)

      Poista
  3. Mä haluaisin seuraavaks varmaan maatila, yliopisto tai jonku rantakaupunki lisärin. Ja siellä rantakaupungissa vois uida niinku meressä, se ois siistiä

    VastaaPoista
  4. Minulla on pyykkipäiväkamaa, se juhla paketti, kohti kuuluisuutta, duunipäivä, kaupunkielämää, kissat ja koirat, vuodenajat ja kylpyläpäivä. Tahtoisin seuraavaksi viidakossa, ulos syömään, vanhemmuus ja pihakamaa. :D ihanaa kun teet nykyään blogia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi lisäosat mitä haluut on kyl 5/5 :D Vanhemmuuden tavarat on kyl kivoi kans, mietin et laitanko sen mun suosikiks mut käytän oikeastaan siit lisäristä vaan tavaroita ja kotiintuloaika tauluu :D

      Poista
  5. Mul on kissat ja koirat, viidakossa tai vanhemmuus ja varmaan pyykkipäivä

    VastaaPoista
  6. Mulla on vaan 5 lisäosas mulla on 4 expansion packia ja yks stuff pack mä heti alkuun vuosi sitten ku hankiin simsin ostin kissat ja koirat ja sitte hankiin kaupunki elämää sitte viime viikolla ostin vuodenajat ja siitä pari päivää lauantaina ostin keilailu kamaa ja kohti kuuluisuutta itellä ei vielä oo yhtään game packia mutta ku on originissa ale game packit puoleen hintaan ostan viidakon ja strangerville ja myöhmmin ehkä vampyyrit ja vanhemmuus. Ja mun lempparit kaikista on kissat ja koirat ja kohti kuuluisuutta:)

    VastaaPoista
  7. Mulla on 14 lisäosaa ja aijon seuraavaksi ostaa kohtikuuluisuutta ta viidakko lisäosan ja itse tykkään vanhemmuus lisäosasta koska siinä tulee kaikille tavaraa

    VastaaPoista
  8. Mulla on kissat ja koirat, vuodenajat, kaupunkielämää, kimppapuuhaa, vanhemmuus, Keilailukamaa ja klassista luksuskamaa ja haluisin niiiiin paljon kylpyläpäivän, ulkoilman, duunipäivän ja pyykkipäivän mut ehkä eniten haluaisin kylpyläpäivän mut mulla on alle viistoista vuotiaan Origin tili niin en voi ostaa sitä kautta joten ei sitä löydy ees kaupasta 😐

    VastaaPoista
  9. Mulla ei oo Simssissä kauheesti lisäosia, mutta mun lemppari on vuodenajat. Se tekee pelaamisesta paljon mielenkiintoisempaa, kun on eri säitä, vuodenaikoja ja juhlia niinkuin oikeassa elämässä. Lemmikit lisäosa on kanssa tosi hyvä, koska sen mukana tulee tosi kivoja huonekaluja yms. Ja lemmikit on vaan yksinkertaisesti söpöjä. 🙂

    VastaaPoista
  10. Itse lisäosistä suosittelen eniten kaupunkielämää ja vuodenaikoja. Kohti kuuluisuutta lisäosa on myös ihana mutta ei sitä kuitenkaan koko aikaa tule pelattua, vaikka kuvittelin pelaavani sitä 2.07 ku ostin sen. Game packeista susoittelen eniten vanhemmuutta ja kylpyläpäivää, vidakossa ja ulos syömäänkin on kivoja. Niinkuin myöskin vampyyrit! 😂Stuff packeistä en oikein tiedä... Pyykkipäiväkamaa on kyllä kiva! Jos voisin hankkisin suoraan kaikki simssin lisäosat! Itse valitettavasti omistan vain kissta ja koirat, vuodenajat ja kohti kuuluisuutta! Aijon kyllä hankkia vielä kaupunkielämää lisärin😉😉

    VastaaPoista
  11. Miul on keilailukamaa, pihakamaa, kissat ja koirat, pyykkipäiväkamaa ja vuodenajat. Aijon ostaa tänään vielä kaupunkielämää jos mietit mikä ois hyvä lisäri mikä kannattais ostaa ekana niin ainakin mö suosittelisin kissat ja koirat lisäriä koska itellä se oli ekana ja toimii hyvin ekana lisärinä👌

    VastaaPoista
  12. ite haluisin varmaa fitneskamaan ja miu lempparit on varmaa vanhemmuus, pyykkipäiväkamaa, keilaulukamaa ja kimppapuuha

    VastaaPoista
  13. Ärsyttää kun pelaan ps4:llä nii jotkut lisärit tulevat myöhemmin. Exonpacikt tai miten kirjotetaankaan ne tulevat samaan aikaan kuin tietokoneella. Itse olen pelannu sims4:jää vähän yli puolivuotta ja minulla on stuff packejä 2, pyykkipäiväkamaa (aivan ihana kamasetti❤) ja täydellinen terassi stuff. Game packejä on 2, vampyyrit ja ulos syomään. Exons packejä on myös 2, kissat ja koirat, ja kaupunkielämää. Sims4 on kyllä maailman parhain peli❤😂 ps, sori kaikki kirjotus virheet ja noi packit on varmaa kirjotettu väärin:) oot maailman parhain tubettaja ja olet super kaunis nedde❤ T:sun suuri ihailia:) älä vaan koskaa lopeta tubettamista!

    VastaaPoista
  14. Itseltäni löytyy muutamia lisäosia ja gamepackeja. Mutta nyt jälkeenpäin harmittaa, että en ottanut oikeestaan ollenkanselvää niistä lisäosista ennen ostamista, joten harmittaa, että oon sit valinnu sellasii jotka vaan kuulosti kivoilta joita kuitenkaan en sit oo oikeestaan ees pelannu. (Esim. Mulla on vamppyyrit gamepackin ja en oo pelannu melkeen yhtään ja muutenkin tavarat ja vaateet on aika epäkäytännöllisiä :/ ) Mut on kans esim. kaupunkielämää, kissat ja koirat ja vanhemmuus gamepack josta on sit ollu tosi hyviä ((:

    VastaaPoista
  15. Todella kiva että teet blogia simssistä ja niin :). Millon tulee uus sims video? ☺️💛

    VastaaPoista
  16. Mä en osaa ees valita lemppareita mut expansion packeist parhaat on vuodenajat ja lemmikit tosin lemmikeis ärsyttää se et niillä ei voi pelata samalla tavalla ku Sims 3 :( Okei kaupunkielämää on kans yks parhaista tykkään aina asuttaa kaikki simit kerrostaloon asumaa ja se onki sitte ainoo kaupunki mikä mulla on täynnä :D kimppapuuhas rakastan sitä dj ja tanssi juttuu niiku ihan parhautta

    gamepackeist paras on kylpyläpäivä koska siit tulee nii suomalaisuus mielee ku sauna on lisätty ja viidakossaki on tosi kiva ku pääsee sinne viidakkoo tutkiskelee tottakai ulkona lisäosaki on ihana ku tulee nii retkely fiilis siitä :) stuff packeist paras on kyl pyykkipäivä ei voi muuta sanoo

    VastaaPoista
  17. Mulla on kohti kuuluisuutta ja se on parhautta❤️ mut mulla ei oo muuta :(

    VastaaPoista
  18. Mikä vuodenaikojenvaihtokoodi on?!?

    VastaaPoista
  19. Ihana blogi, kiitos että kirjoitat lisäosista. Ite pelaan simssii kans. Aloitin simssin pelaamisen 6vuotiaana eli 2016

    VastaaPoista
  20. Ihana blogi! Oon uus täällä , mutta oon katsonut sun kaikki videot jo. Odotan innolla uutta jaksoa, lempparini lisäosista on noituuksia,kissat ja koirat. mulla ei oo mitään lisäosia,mutta oon katsonut sun videoita ja niistä olen sit valinnut ne mukavimmat.

    Toivottavasti tulee uusia lisäosia ja tekisit enemmän videoita
    Ehdotan muuten että voisko yliopistolisärissä, Alexilla olla lemmikki?

    VastaaPoista
  21. En oo pelannu simssii ku vast puol vuotta. Oon kymmenen ja mul on säästöi 21. 90€ ja haluisin 50 € niin vois ostaa bundlen. Bundlessa saa valita yhen Expansion packin, yhen Game packin ja yhen stuff packin ja ne saa viiellä kympillä, niin säästän sellaseen. Mulla on vaan kissat ja koirat ja unelmakoti lisäreistä ja sit mul on takavuosien muotia kit ja ilmaistavaroista juhlatunnelmaa paketti.

    VastaaPoista
  22. Toivelistassa mul on Ylelliset bileet, Yliopisto, Pikkukotikamaa, kylpylä päivä, Klassista luksuskamaa, Vuodenajat, Maalaiselämää ja Lemmikki kamaa, tai mikä se nyt olikaan.

    VastaaPoista